Inlägget skrivet: 2008-01-19 @ 02:13:13

Svara på kommentarer?

Jag har fått höra att jag är kass på att ge respons på de kommentarer jag får här i bloggen. Jag tänker inte säga emot det men faktum är att jag vet inte hur man gör det smartast egentligen?

Skriver man svaren i samma blogginlägg som kommentarerna är? Går folk tillbaka och kollar om det är så att man fått en svarskommentar?

Många som kommenterar hänvisar till en egen blogg som man nyfiken smyger in och tittar på såklart.
Är det kanske då tänkt att man skall skriva en svarskommentar i dennes blogg? Det känns inte helt logiskt då min kommentar kan handla om något helt annat än vad det inlägget egentligen anspelar.

Det är ju minst sagt förvirrande inte sant? Ge mig lite rätsida på detta nu. Hur gör ni när ni vill svara på kommentarer i eran blogg?

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Wysteriia

Svara i den andra personens blogg, finns inte en kotte som orkar gå tillbaka till ett visst blogginlägg för att kolla om man fått svar ;P

Postad av: Anonym

Ja.. jag håller med. Gå till den personens blogg. Om den har nån =)! Lättast!

2008-01-21 @ 22:28:50
URL: http://sandish.blogg.se
Postad av: Emelinda

Håller med ovanstående, svara i besökarens blogg. Jag rent ut sagt hatar när folk svarar i sina egna bloggar, så får man sitta o leta sig fram för att se om de svarat. Drygt om något så att säga!

2008-01-21 @ 23:07:39
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback