Inlägget skrivet: 2008-01-16 @ 20:36:13

Trevligt jippo på scandinavian photo

Jag skrev tidigare idag att jag skulle iväg till Scandinavian photos butik i Mölndal för ett litet jippo.
Kom hem nu för nån timma sen och jag måste erkänna att jag haft en mycket trevlig stund.

Magnus den rackarn var ju sen förstås, men det tacklade jag på bästa tänkbara vis. Jag fick syn på den förtjusande Annie och stal en kram. Det var längesen vi träffades senast. Det har ju hänt en del i hennes liv sen dess och jag kan inte tänka någon som skulle kunna förtjäna den typen av framgång mer än henne.

När väl Magnus hade anlänt och han snackat lite med Annie så började själva aktiviteten.

Michael började med att berätta lite om hur han arbetar och vad han tycker är viktigt med under en plåtning.
Makeup artisten Charlotte och modellen Annie fick i sin tur berätta lite om deras syn på TFP-fotograferingar och varför de jobbar på detta vis ibland!

Efter den informationen började fotosessionen och jag och Magnus bänkade oss på varsin stol och snackade skit. I pauserna psykade vi Annie så mycket vi kunde. Hon e för skön den där! Hon kan hantera de flesta situationer på ett proffisionellt vis. Imponerande må jag säga! =)
Här ser ni en simpel mobilbild från plåtningen. Michael hann flytta på sig såklart, men Annie var snäll nog att stå stilla! =)

Klicka för större

Efter plåtningen fick jag bytt ett par ord med fröken och vi pratade om den där plåtningen vi snackat om så länge men som aldrig blivit av. Förhoppningsvis kan vi kanske styra upp något om ett par veckor när hon får lite tid på hemmaplan igen.

Fick årets komplimang idag med. Det är man ju inte bortskämd med så jag vart faktiskt en smula generad.

Annie: Har du linser Anders?
Anders:  Ja
Annie: Aha! Du har färgade linser då?
Anders: Ehm nej!? *flyttar på ena linsen så hon ser*
Annie: Inte? oj, då har du väldigt fina ögon!
Anders: *rodnar som en liten gris*  Åh tack snälla du...

En kram, en komplimang och en inplanerad plåtning med Miss Europa! =)  Det ni! Det är vad jag kallar en bra dag!

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Magnus

Jag var vittne till komplimangen.. ingen vacker händelse. Somnade först vid tre på natten........

2008-01-17 @ 19:53:54
Postad av: Anders aka Nagadez

Magnus ta inte ögonblicket ifrån mig nu... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback