Inlägget skrivet: 2008-05-13 @ 12:30:25

Ny bloggsignatur

Hittade en ganska kul blogg som handlar om designtips för just bloggar. Jag har ju gjort det mesta på eget bevåg hittills men det e faktiskt rätt kul med småtips ibland!

Jag har iaf gjort en egen bloggsignatur som kommer hamna sist i varje blogginlägg! Väldigt hi-tech inte sant? ;)
Har ni synpunkter på den får ni gärna delge mig dem. Kritik är alltid välkommet!

Hittade även en funktion som skall förbjuda högerklick. Det kanske är irriterande för somliga men det är ett litet försvar mot de bilder jag ändå lägger upp i bloggen. Det är ju en klen tröst då man vet att man kan haffa bilder ändå men men...

Som sagt har ni några synpunkter på de små nya justeringarna får ni gärna lämna en kommentar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback