Inlägget skrivet: 2008-09-26 @ 15:48:57

Tjänstebil?

Mitt i allt affärsplansmakande med likviditetsbudgetar och likande så måste man ju börja titta på en lämplig tjänstebil! Det ingår i affärsplanen att göra en resultatbudget som skall vara väldigt åt det positiva hållet. Det måste väl ändå innebär att man skall räkna in en vettig tjänstebil? Tycker ni inte det?

Jag hade tänkt mig en sån här kanske?

Aston Martin Rapide

Kan ni se Mr Nagadez köra till en plåtning i detta fordon månne? Jag ser redan Nagadezloggan på dörren jag.

Har jag förresten berättat att jag fick byta två däck på min nuvarande kärra igår? 1100 kr. Och att det då visade sig att stötdämparen på högerfram släppt helt från karossen. Grattis till mig! 1500 spänn till där. Kan ju flika in att stereon som sagt fastnat på maxvolym med som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Jodå så att... Det hade varit trevligt med en positiv budget...



Kommentarer
Postad av: Viktor Wissing

Mycket bra val av tjänstebil!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback