Inlägget skrivet: 2009-04-19 @ 18:07:53

...



"...jag gav dej all min tid, jag gav dej hela mitt liv
helt fritt, utan direktiv, jag gav hela mitt liv
jag försöker också förstå, (varför, varför?)
varför jag stanna kvar, (varför, varför?)
jag litade blint på dina svar när jag frågade i förtroende
och jag frågar mej själv, (varför?) jag var beroende
beroende av dej och ditt sätt, ditt vett och etikett
hur du fick mej bli en simpel marionett
jag var ett spel för gallerierna, och ut i fall att
du behövde vandra helt ensam, berövad på skratt
så skulle jag finnas till hands, för lite glans & romans
ge dej total uppmärksamhet, fylla ditt liv med substans
jag var en drog som du gick på, du fick din kick så
blev fucked up, helt schizo, på allt skit som jag gick på..."







Kommentarer
Postad av: Ann

Åh skoj :) Vet du när?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback