Inlägget skrivet: 2009-04-24 @ 11:23:57

Visitkortsdags

Yes! I förrgår fick jag mail om att mina visitkort hade skickats. Igår ringde mor min och sa att de hade kommit ett paket till mig minsann. Ända från Holland dessutom. Stackars mor min var väl rädd jag hade köpt dyra fotoprylar därifrån. Det är väl härligt att de har så höga tankar om en! =) Men icke! Det var såklart visitkorten som hade dimpt ner i brevlådan!

Så idag blir det en trip hem inklusive lite andra ärenden på vägen.

Började träna igår igen förresten. Eller ja körde ett pass här hemma med säcken och sen en längre kvällspromenad. Väldigt skönt måste jag säga. Somnade bättre igår. Vaknade fem i åtta på morgonen och kände mig inte helt förstörd heller!
De bygger visserligen om här i kåken och nu är det tydligen dags för slagborrmaskin och betongsprängning typ... Det gör väl kanske sitt till att man studdsar upp som en fiolsträng vid åttasnåret på morgonen!

Sen ikväll blir det kanske lite retuschering igen. Har ett projekt som jag lovat att färdigställa.

Vad hittar ni på ikväll? Det är ju trots allt fredag?



Kommentarer
Postad av: ryan

of course man.. and i will make time :) or at least try dude.

Postad av: SebbeSula

Ikväll hade jag tänkte spackla och tapetsera, men det blir att grilla. Det är man värd.

Som sagt, jag är nyfiken på visitkorten. Kul att det gått rätt fort.

2009-04-24 @ 11:59:26
URL: http://www.sebbesula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback