Inlägget skrivet: 2009-08-12 @ 16:26:35

Fröken Ekroth

Under min stockholmsvistelse så gjorde jag en liten avstickare till Västerås över en dag. Där väntade en fröken Louise Ekroth. Mycket trevlig och elegant modell som jag pratat en del med på sistone. Så det kändes riktigt roligt att ta tillfället i akt att ses och snacka lite skit och ta ett par snabba bilder när vi var så nära varandra ändå.

Lite ironiskt nog, som nästan hela perioden i stockholm var, så glömde jag givetvis packa med mig softboxen till blixten jag tog med. Fick vackert experimentera ganska friskt. Vilket iofs är en vansinnigt rolig utmaning.

Inte helt oväntat kom det såklart även regn så vi fick vackert söka skydd under en gångtunnel. Där fick jag ett ryck och skulle testa att plåta med nått galet motljus och kort skärpedjup. Tycker det blev en ganska skönt galen effekt måste jag säga. Tänkte bjuda på en utav de bilderna nu. Det kommer ett par till framöver.

Dessutom blir det nog kanske nån trädbild med... ja ni hörde rätt... Louise vet hur man charmar fotografen Nagadez och skickade två vansinnigt eleganta trädbilder på mms. Så jag var bara tvungen att besudla ett av dem! Mer om det vid ett annat tillfälle! Nu galet egentillverkat motljus a la Västers.




Kommentarer
Postad av: Ann

Jag tycker den är riktigt ball, men jag är ju en sucker för motljus så jag är kanske lite partisk :P

Postad av: maria g.

Snyggt... o galet .... friskt prövat o väl lyckat :) Gillar bilden som fan :)

2009-08-12 @ 23:51:59
URL: http://ww.muym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback