Inlägget skrivet: 2009-02-19 @ 15:34:19

Fotomässan



Imorgon fredag tänkte jag snurra runt inne på
fotomässan som besöker Göteborg denna helgen. Har fått lite tips på bra ställen och montrar att gå till, sen verkar det vara en del intressanta seminarier som jag inte vill missa. Låter som det kommer bli en heldag i fotograferingens tecken! Härligt!

Jag skall även klämma och känna lite på min nästa kamera som jag hoppas kommer finnas på plats på mässan. För att inte prata om blixtarna jag gått och suktat efter nu en längre tid. Det låter lite som jag kommer behöva hjälp med att bära hem alla broschyrer jag kommer plocka på mig!

Så är det någon som tänkt gå dit imorgon och vill ha sällskap så hör av er vettja!



Kommentarer
Postad av: SebbeSula

Hade jag bott i närheten hade jag knallat dit direkt!



Förresten, jag hade bara sett din blogg innan, men igår såg jag din hemsida också. Sanslöst fina foton. Damn :)

Postad av: Elin

skoj :D

2009-02-20 @ 17:23:24
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback