Inlägget skrivet: 2009-07-22 @ 11:02:05

Dagens uppgift: Scouta locations

Idag ska jag iväg ett par ärenden sen blir det dags för dagens stora uppgifta. Scouta locations för kommande plåtningar!
Har ett litet hum om vad jag letar efter men inte riktigt koll på vart det kan tänkas finnas bara!
Det nalkas ju regn i Göteborg imorgon enligt smhi och det kan ju grusa en del planer jag hade för den dagen tyvärr...

Men det ska nog finnas fräna platser för plåtningar i regn med tror ni inte det? Några som kanske kan tänka sig ställa upp som frivilliga paraplyhållare imorgon torsdag annars?? :)


Bjussar på en sen tidigare scoutad location. Den skall sparas till ett väl valt tillfälle. Kanske att fredagens plåtning skulle passa där dock. Måste kolla upp det iaf!

Nu är det dags att röra på sig så up up and away!



Kommentarer
Postad av: Ann

Meep meep!



Hörrö! Jag har en fotoide, så jag behöver veta om/när du har en ledig tid när du är i Sthlm :P

Postad av: vanessa

Sv; okej, tack för att du tog dig tid att svara! :)

2009-07-22 @ 16:07:18
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback