Inlägget skrivet: 2009-07-16 @ 13:46:56

Tävlingstips



Wysteriia och jag tävlar just nu ut en valfri fotografering helt utan kostnad!
(Resan till/från fotograferingen står du dock för själv)

Det ni kan vinna är alltså en valfri fotografering med mig som fotograf och Wysteriia, som professionellt diplomerad makeupartist. I Priset så ingår minst 3 digitala & redigerade bilder. Priset har ett värde av 2500kr.

Fotograferingen kommer ske i Göteborg alt i Stockholm någon gång under sommaren / hösten.

För er som vill ha mer information om hur ni deltar i tävlingen föreslår jag ett besök till DENNA LÄNKEN alternativt så klickar ni på den stora bilden i inlägget!

Lycka till!



Kommentarer
Postad av: Sofie

Tack för kommentaren,jo det funkar..själv då?

Postad av: Anonym

Det lät ju guld ;o) just nu har jag semester i 1 vecka till sen är det back to buisness som gäller (jobbar som barnskötare aka dagisfröken)



Själv då?

2009-07-16 @ 22:11:29
Postad av: Sofie

Japp sånt gör jag =p ja du man badar,solar,super för mkt,tränar & försöker göra en massa skoj men ekonomin sätter ju stopp också :o/

2009-07-16 @ 22:30:54
URL: http://argulander.blogg.se/
Postad av: Sofie

Jo den har ju det tyvärr men sånt är ju livet :o( trevligt att pratas vid lite,ska hoppa i säng nu för imorrn är det sol & bad hela dagen som gäller.

2009-07-16 @ 22:50:01
URL: http://argulander.blogg.se/
Postad av: Angela

Lycka till alla som tävlar!

2009-07-18 @ 16:50:01
URL: http://www.shingela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback