Inlägget skrivet: 2009-06-17 @ 19:49:14

Fröken Levin

För en tid sedan hade jag besök av fröken Maria Levin här i Göteborg. Vi plåtade en heldag men jag har ännu inte visat så många utav alla de bilder jag gjort vid från den plåtningen. Här kommer iaf ytterligare två bilder som jag gillar stenhårt.

Man kan nästan inte tro att det är samma modell på de här olika bilderna och det gillar jag. En eloge till Maria för det! Du är en riktig klippa!


Bilden är tagen en tidig förmiddag ute i Särö.


Denna bilden är tagen där jag bor nu i Majorna.

Vill ni se mer bilder på Maria från våran fotodag så kan ni titta på de här sessionerna som finns på modellbilder.se.
SESSION1 och SESSION2



Kommentarer
Postad av: Jannike

Maria är fett snygg! Och även utan smink, oh la la. Hon visade alla bilderna ni tog på sin knädator innan och, som sagt, du är jävligt bra. Skitfina bilder mao.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback