Inlägget skrivet: 2009-11-14 @ 15:33:37

Daisy med ny musik på youtube

Ni kanske minns att jag plåtade en tjej från Göteborg som heter Daisy. Hon är sångerska och en mycket bra sådan!
Så bra att hon släppt en singel i USA samt UK och förmodligen snart även resterande europa.

Idag så läste jag att hon har en ny demolåt på gång. Den finns att lyssna på via hennes
myspacesida men även på youtube. Music & me heter låten om ni kollar igenom listan på myspace.

Jag tycker personligen låten är skitbra och jag är så glad för hennes skull! Extra kul är att alla bilderna i "videon" hon gjort för youtube är bilder vi tog vid våran första plåtning. Skoj!

Som avslutning kan jag avslöja att vi är i planeringsstadiet för plåtning nummer två! Mer om det längre fram!

Här är videon från youtube! Lyssna och njut!




Kommentarer
Postad av: Janne

Hejsan, jag håller med dig, det är en riktigt skön låt. Snygga bilder, tycker mig känna igen en viss bakgrund :)

Hur går det med jobbet? Börjar det rulla på?



Vi hörs!

Postad av: FRiDA

Riktigt skön låt. :) Och givetvis snygga bilder. Gillar de med den lila klänningen massor!

2010-02-01 @ 00:27:16
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback