Inlägget skrivet: 2009-10-13 @ 22:24:39

It's my ass on the line...

Igår plåtade vi en manlig kanonmodell på Nelly. Riktigt bra kille och vi fick ihop en hel del riktigt bra bilder i mitt tycke! Kändes extra kul att vi fick lite tid över att kliva ut och ge oss ut på grönbete på allvar. Eller grönbete och grönbete... det mesta är väl snarare gult, rött eller oranget numera...
Nån av dessa bilder kommer jag använda mig av i min portfolio sedan men kan tyvärr inte visa dem ännu...

När vi väl lämnat modellen för dagen så upptäckte vi att vi hade ett tiotal par blandade byxor som vi inte hade hunnit plåta på honom. Dessa var det lite brådis med och när våran andra byxmodell på bygget hade gått för dagen så fick undertecknad stiga in och rädda situationen!

Japp ni läste rätt! Anders aka Nagadez mest känd som fotograf kan nu även titulera sig publicerad modell!
Säljer inte de jeansen slut på direkten så kommer jag inte stå till svars för min psykiska ohälsa som följer!! haha

Självdistans är väl underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback