Inlägget skrivet: 2009-10-03 @ 18:45:02

Mycket Nelly blire...

Hej go vänner!

Tänkte ge mig på ett snabbt blogginlägg nu igen. Jag vet att inläggen inte duggar lika tätt längre och det e ju förstås tråkigt men jag har inte riktigt orken känner jag. Ska se om jag kan jobba lite bättre på det kanske!
Tänkte iaf uppdatera er lite med vad som händer för mr Nagadez just nu.

Det har varit mycket
Nelly på sistone. Jag har fantastiskt roligt där och trivs jättebra. Man kommer mer och mer in i tänket och det är riktigt stimulerande!
Extra roligt är att en del av de bilder jag tagit på sistone hamnat på framsidan på webben samt i nyhetsbrevet. Alltid lika roligt när den känslan sprider sig i kroppen.


Nellys frontwebb just nu.


Delar av nyhetsbrevet på tjejfronten... Modell i dessa bilder är mycket fagra Therese Fischer.



Har även pillat med en del retusch. Bland annat för smyckesmärket Milajki. Det kommer bli riktigt galna och fräcka bilder. Som vanligt vågara jag nästan påstå när Milajki är i farten. De får jag dock inte visa ännu men tids nog dyker det säkert upp här med!

Nästa vecka är det fullbokad på Stadium i Allum, Partille. Då kommer Sävehofs handbollslag i alla åldrar och storlekar att inta butiken. Det är en anrik förening i Göteborg så det ska bli riktigt kul att jobba ihop med dem.

Så det var snabbfaktan över jobbveckan som varit och jobbveckan som kommer.
Hoppas vi hörs snart igen!

Peace!



Kommentarer
Postad av: Sebastian

Fasen så kul o se att det går bra för dig =) Keep up ze good work.

Postad av: Helena

va du e duktig Anders!Kul o se ditt jobb. kramkram!

2009-10-07 @ 03:55:52
URL: http://www.metrobloggen.se/HelenaWiktander
Postad av: joanna

riktigt fina bilder :) är allt bra?



Kram, Joanna

2009-11-08 @ 19:36:17
URL: http://nannas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback