Inlägget skrivet: 2009-10-05 @ 23:22:22

Veckans arbetsplats: Stadium Allum

Tänkte som hastigast bara visa er hur min arbetsplats ser ut för de närmsta dagarna.
Måndag till torsdag denna veckan är jag på plats i Stadiums butik i köpcentrat Allum beläget i Partille i Göteborgs utkant.
Denna vecka har butiken finbesök av Sävehof som är en av landets största handbollsföreningar.

Plåtningarna börjar vid 17 tiden och håller på tills butiken stänger kring 20 snåret. Har ni vägarna förbi så kika gärna in och tjingsa!


Denna utsikt har jag alltså haft idag. Kan informera er om att när det kommer närmare 50 tjejer i en och samma åldersgrupp så räcker inte den gröna bakgrunden till riktigt längre.... Det är då man gillar läget och improviserar!

Jag älskar verkligen att vara fotograf!! :)




Kommentarer
Postad av: Hanna

Hej! Jag har nyss startat upp min nya blogg på http://haneys.blogg.se. Det vore kul om du ville titta in och säga vad du tycker om den! Just nu har jag en tävling igång som du gärna får vara med i! Ha en trevlig kväll!

2009-10-06 @ 20:17:24
URL: http://haneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback