Inlägget skrivet: 2009-09-22 @ 23:54:46

Ute och seglar?

Har varit lite risig på att uppdatera bloggen nu jag är medveten om det. Så mycket nytt på jobbfronten nu att det är svårt att hinna med och ibland ens orka masa sig upp i datastolen...

Men nu tog jag mig i kragen och tänkte fissla ihop ett litet inlägg!

På sistone har det hänt en hel del kul grejer faktiskt. Alla saker borde få egna blogginlägg men det kommer först lite senare!

I söndags var jag iaf med på en kul plåtning för smyckesmärket
Mi Lajki. De är ett skönt gäng med ett riktigt skönt tänk. Färgglatt och galet är ofta en röd tråd i deras bilder och det är right up my alley.
Mer om den plåtningen vid ett senare tillfälle.

Sen är det mycket Nelly nu. Även där ett riktigt skönt gäng människor att jobba med! Enda nackdelen som jag kan se är att allt plåtande sker i Borås så det blir en bit att åka när man ska dit. Något som visserligen är bra för min fantastiska sångröst som nu under en period fått stämma in i många heta rocklåtar! Visst är det härligt med självdistans? För det finns fasen inte många som bräcker mig i bilsjungande den saken är klar! ;)

Om jag skall fortsätta med jobbsnacket så är kalendern fullbokad i tre veckor framöver nu vilket känns jäkligt skoj och mycket inspirerande! Nu jäklar händer det grejer och det är så vansinnigt roligt!

Nä nu har det varit mycket snack och lite bilder så jag täntke jag slänger in en bild på allas våran eleganta Mikael Svensson som vi tog för en tid sedan. En lagomt flippade idé signerad Wysteriia som jag givetvis ville föreviga på mitt speciella lilla vis. Wysteriia stod utöver idéen även för sminkandet och den fräna fåtöljen! Stort tack vill jag även rikta till Janne som var behjälplig med transporter och som assisterade under plåtningen! Tack tack!

Vill ni se mer av denna bilden och resten av serien så föreslår jag ett besök till modellbilder där den ligger som en session. Ni hittar den via DENNA LÄNKEN.

Vad tycker ni om bilden?





Kommentarer
Postad av: Fridaaa

wow, skit häftig bild

Postad av: Pernilla

Helt fantastisk bild! Ljuset känslan och allt är perfekt!

2009-09-26 @ 13:19:31
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/
Postad av: vexy

älskar verkligen dom här bilderna, så grymt snygga. det gjorde ni bra!

2009-10-02 @ 12:28:13
URL: http://vexy.blogg.se/
Postad av: maria

riktigt fin blogg :)

2009-10-03 @ 16:46:00
URL: http://iiaaa.blogg.se/
Postad av: Patrik

Häftig bild!

2009-10-30 @ 16:12:21
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postad av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Snygg bild =)

2009-10-31 @ 20:47:32
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback