Inlägget skrivet: 2010-06-06 @ 23:58:24

Vackert väder vi har...

Insåg efter lite påtryckningar att jag inte uppdaterat bloggen på vääääldigt länge nu.
Det har som vanligt kommit lite saker emellan både på gott och ont.

Det jobbas mycket, vilket iofs är både bra och kul, men det blir automatiskt mindre tid över till annat på så vis.
Dessutom ligger en del andra projekt i tiden som helt enkelt fått lite mer fokus det senaste!

Jag hoppas jag skall bli bättre på det här med bloggen igen. Känns som jag lovar det regelbundet, men det hade varit kul att kunna visa lite mer av min vardag igen.

Som kickstart på detta vågade löfte så täntke jag dela med mig av en bild jag tog på
Lowe i Nellys studio för en tid sedan. Den kändes lite ja... lam i grundutförandet så jag Nagadezifierade den lite... Passar ju nu när sommaren är på gång på allvar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback