Inlägget skrivet: 2007-04-21 @ 20:24:21

Nytt webbprojekt online

Det var ett tag sedan jag uppdaterade min blogg nu. Jag har om jag skall vara ärlig faktiskt inte hunnit. Det är mycket att stå i nu vilket iofs är ganska så spännande. Det känns ibland ganska stressande vilket ni säkert märkt av här i de få blogginlägg jag skrivit på sistone. Så därför känns det extra skönt att kunna berätta för er att jag så sent som idag lanserat ytterligare en ny modell hemsida.
Det är modellen och tillika vännen Frida Sjöberg som jag byggt en ny hemsida för. Jag är själv mycket nöjd med resultatet och hoppas ni andra kommer dela den uppfattningen med mig.
Fridas sida hittar ni på
www.fridasjoberg.com.

Som vanligt bjuder jag er på en liten previewbild.



Klicka för större

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: AnnKatrien

Angi tipsade just om biblans program i Götet...
Fan, va kul :D
GRATTIS!!! Önskar jag kunde komma och kika in.

2007-04-24 @ 14:19:32
Postad av: Anonym

Vad tycker du om musik i bloggen, gå in och svara i min blogg! :)

Postad av: Anne

Snygg hemsida! :)

2007-05-08 @ 10:06:47
URL: http://hynda.net
Postad av: Maria

Du gör helt sjukt snygga hemsidor =)

2007-05-13 @ 13:45:17
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback