Inlägget skrivet: 2007-12-13 @ 00:32:58

Nagadez.com lanserar NDoW och NDoP

Så var det då dags för den beryktade förändringen på www.nagadez.com.
Tidigare när ni besökt nagadez.com har där enbart funnits min portfolio som fotograf. Nu efter en tids utveckling så finns äntligen min portfolio som webbdesigner med där också!

index

Två nya begrepp som kommer smyga sig in är NDoW och NDoP. Förkortningar jag valt att använda för att skilja på de två olika avdelningarna.

NDoW = Nagadez Department of Webdesign
NDoP = Nagadez Department of Photography

Gör ett besök, kolla runt och hör gärna av er till mig om ni skulle upptäcka några buggar eller andra galenskaper.

Avslutningsvis tänkte jag visa den nya bannern som äntligen kommer komma till användning!

nd banner

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Angela

Du är duktig som sjutton :) vore kul att fota snart! *MEGA KRAM*

Postad av: Ann

Mycket snyggt, den nya delen är väldigt användarvänlig.

2007-12-13 @ 17:59:12
URL: http://kykyri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback