Inlägget skrivet: 2007-02-01 @ 15:29:06

Inspirationsbild för sommarens roadtrip

Vissa dagar är det skönt att bara frossa i andra fotografers mästerverk. Vid rätt tillfällen ger det en jäkla inspiration att själv utvecklas och försöka skapa egna mästerverk.

Andra dagar kan det känns som en belastning att se alla andra vara så begåvad medans man själv gör samma sak hela tiden.

Men idag är en bra dag! Har hittat en hel del bilder jag fått inspiration ifrån.
Angelica har berättat i sin blogg om våra planer för sommaren. Att packa bilen full, snurra runt i sverige och fota och ha kul! Det känns som en oerhört spännande resa. Inte undra på att man redan börjat söka inspiration för vad man skall plåta under den resan!

Tänkte dela med mig av en bild jag också hittat på www.photo.net. Den är helt underbar i all sin enkelhet. Skönt harmoniskt ljus och ganska dova färger. Det funkar skitbra till den här bilden. Varför håller hon ett paraply när himlen är blå? Helt galet och det gillar jag! :)

inspiration1

Längtar redan till sommarens bravader!



Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Angelica Jansson

Jag vill vara på bilden! Pick me Me ME M E ! ! ! ;) *puss*

-Angi

Postad av: Anders aka Nagadez

Angi: Du är alltid nummer 1 i min värld... :) *puss*

-Anders aka Nagadez

2007-02-07 @ 17:25:40
URL: http://www.nagadez.blogg.se
Postad av: Luc

haha, till o med jag digga ju den där ;)

2007-02-10 @ 16:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback