Inlägget skrivet: 2007-02-01 @ 11:50:22

När olyckan är framme

Jag plåtade ett band igår. Ett coverband som går på musikhögskolan i Göteborg. Jättetrevliga och duktiga!
Vi tog porträttbilder i ett rum och skulle sen röra oss ner till en annan sal för att ta bandbilder.
Jag hade ställt ett av mina objektiv på en flygel i det första rummet och när vi packade ihop var olyckan framme och en av killarna tog tag i sin jacka å fick flängt med sig mitt objektiv som gick i backen! Att se sitt bästa favoritobjektiv ligga där i två delar var en lite halvlustig känsla!

CanonPå bilden intill här har jag ritat en fin röd linjen som visar var det delade sig.

Jag läste ju alla recensioner av objektivet innan jag köpte det och i hälften av dem så stod det att det var synd det var byggt i plast för de går så lätt sönder då. Jag har haft mitt i 1,5 år nu å faktiskt aldrig upplevt det som ett problem. Trots att det faktiskt gått i backen förrut.

Typiskt hur som helst. I synnerhet att det sker nu när jag skall upp till Sthlm för att plåta i helgen. Men det löser sig! Det finns ju nya att få tag i! :)

Anders aka Nagadez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback