Inlägget skrivet: 2007-01-24 @ 17:04:11

Fotojobb i helgen

Hade 2 missade samtal och 4 sms när jag kollade telefonen efter ett möte på skolan häromdagen. Min gode vän Peter hade frenetiskt försökt få tag i mig utan resultat. Det visade sig att han har en väninna som behöver nya bilder till sin portfolio och han hade rekommenderat mig.

"Det är svårt att få tag i dig numera Lill-Bingo, fullbokad eller!?" sa han... Det är intressant att få reda på vad ens vänner har för syn på ens fotande... ;)

Känns extra kul att det kommer in lite förfrågningar dock. Bättre erkännande är svårt att få och det ger energi som göder kämpaglöden! Så tack!

//Anders - Betald fotograf, jo ja tackar!






Kommentarer
Postad av: Angelica Jansson

Klart du är betald fotograf, du rokkar juh!! :P

*PUSS*

-Angi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback