Inlägget skrivet: 2007-01-25 @ 10:55:13

Photoshop

Det har blivit några timmar framför datorn nu. Många av dem sitter jag och arbetar i just photoshop för att behandla mina bilder. Ibland får man kreativa ryck och vill göra något helt galet med en bild. Som den jag tänker visa er nu.
Grundbilden är tagen hemma i mitt lilla rum. Tanken var lite sköna porträtt med fokus på en lite rolig och galen frisyr. När jag satte mig med denna bilden i datorn föll jag direkt för blicken. En bra blick förhöjer en bild avsevärt!
Angelica är återigen modell.

Den nedersta bilden är den obehandlade bilden som kommer direkt ifrån kameran.
Bilden i mitten är så som den publicerades på modellbilder.se
Den översta är min något utflippade version.

(Klicka upp bilden för att få den i fullformat)

Det finns inget som är roligare än att sitta och tillåta sig själv flippa ut lite i photoshop. Visst alla gånger blir det inte kanonresultat, men ibland så! Oavsett resultatet så lär man sig väldigt mycket på att leka!

Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Lulu

känner igen det urflippade humöret =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback