Inlägget skrivet: 2007-07-20 @ 11:01:34

Plåtning i STHLM

Har spenderat ett par dagar i Sthlm nu. Är iofs fortfarande kvar här men vet inte för hur länge.
Bor hos den talangfulle fotografen
Jessica Wikström

Vi tog en sväng i onsdags för att plåta en modell ute vid Ryssbacken i Stockholms skärgård. Lättare sagt än gjort att hitta men väl framme så fick vi location som hette duga!

Jag agerade fotoassistent under hela dagen å sprang med två batteriblixtar i högsta hugg. Kom med förslag och uppmuntrande kommentarer till alla inblandade. Ja för det är ju sån jag är... Den trevlige killen som ingen möjligvis kan tycka illa om... eller?

Mitt under ett klädbute så kastar sig Jessica handlöst fram med kameran å blåser av en bild på mig!
Känner mig lite speciell som minsann har en Jessica Wikström bild på mig själv! :)

Fick ett ryck och redigerade den igår. Hoppet om att göra mig till en supermodell tog väl slut vid födseln kanske, men galna bilder det fixar jag alltjämt!! :)

So people hold your horses and check this out!!

"THE CRAZY PHOTO ASSISTENT GONE WILD"

"Klicka för större"

Mvh Anders aka Nagadez






Kommentarer
Postad av: Lucas

haha, my desktop background!! :D
klockrent ju, cu later

2007-07-20 @ 12:17:11
Postad av: Wysteriia

Du ser galen ut på den där ;D haha. sötnöt!

Postad av: josefin

häftig bild// jossse & criss

2007-07-21 @ 11:45:45
URL: http://josefingustafssons.blogg.se
Postad av: Tove

jag hade velat vara er modell för dagen där! *haha*
next time. :op

Postad av: J

Mwahaha, den där är one to remember!^^ Fast redigeringen gjorde ju faktiskt allt... ;)

2007-07-23 @ 17:21:06
URL: http://wikstrom.blog.com
Postad av: Paulina

Galet cute!

2007-07-24 @ 21:20:17
URL: http://paulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback