Inlägget skrivet: 2007-03-29 @ 00:05:56

Funderar på 3


Jag är veligare än vanligt nu känner jag. Står i valet och kvalet om jag skall skaffa mig ett
3 abonnemang eller ej.
Har comviq idag och det innebär att det kostar skjortan att ringa Angelica som har 3. Däremot har nästan alla andra jag ringer comviq men de pratar jag inte med lika mycket och länge visserligen.
Två telefoner har jag haft en gång å det gör jag inte igen. Å mitt nummer vore ju bra att behålla.

121530-27Ja som ni märker är frågetecknen många å allt snurrar i huvudet.
Det e ju dock farligt kul med ny mobil som dessutom innehåller msn förr oss datanördar. Vettig kamera e det med.
Kan va bra att ha om man e ute och plåtar och 20D:n klappar ihop totalt!  *ler* Jag pratar såklart om en K800i. 

Känns lite smått onödigt att skaffa ny mobil dock då jag idag har en w800i. Den funkar ju inte i 3 nätet dock så ska man byta får man vackert skaffa en ny mobil med. Kanske finns det möjligheter att få den sålt men vad är andrahandsvärdet på en mobil idag?

Ni som har tre eller erfarenheter av tre får gärna ge mig lite tips och råd och detta helst innan fredag för det är D-dagen om det nu smäller! *ler*

Mvh Anders aka Nagadez

Ps. Bilden är hämtad från www.tre.se Ds.



Kommentarer
Postad av: Lisa

3 är jätte dyrt när man ska ringa till andra som inte har det! comviq är helt klart bäst!

2007-03-29 @ 11:05:49
Postad av: Anders aka Nagadez

Spanade lite snabbt på de två olikas priser och det verkar som båda tar 69 öre per minut för samtal till andra nät än sitt eget. Öppningsavgiften även den samma på 69 öre. Så jag antar det avgörs på vad de man ringer oftast till har för abonnemang...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback