Inlägget skrivet: 2007-03-03 @ 18:53:37

Överlevde IKEA

Igår var jag och AngelicaIKEA. För er som regelbundet läser hennes blogg vet ni vad upprinnelsen till besöket var. Om ni inte läst Angelicas inlägg om IKEA föreslår jag att ni gör det nu innan. Titta här.

"- Vad skulle ni köpa då?" Tänker förmodligen flertalet av er.
SVAR: INGET!

Ja jag vet det låter ju helt galet. Vilken normalt funtad människa åker till IKEA för att spana? När man borde åka med en milslång inköpslista och minst två matlådor för att överleva en sådan helvetisk holmgång :)

Det var iaf min förutfattade mening. Väl där var det faktiskt ganska trevligt att strosa omkring och drömma sig bort till framtida lägenheter och hus. Sukta efter soffgrupper, provsitta köksstolar och garva åt de vansinniga gosedjuren.

Efter halva sträckan började orken tryta men då kom caféskylten som en skänk från ovan. Vi maxade blodsockerhalten med bravur och tog oss igenom resterande del med lagom många banala och övertrötta skämt. Vi har lyckats med konststycket att låta våra vuxna och barnsliga sidor leva i full fungerande symbios med varandra. Det är underbart att leva med en likasinnad!

Den hellila mattan var dock snyggare baby! ;)

Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Martina Michal

IKEA e ju en heldagsutflykt! Har man inget att göra kan man alltid åka till IKEA och strössa runt. Tar ju MINST 3 timmar...så har man inget för sig så ...ja, jag tycker att ni gjorde rätt :D

Postad av: Angelica Jansson

Söt där. De vansinninga mjukdjuren skall jag täcka hela den framtida soffan med ;) Och btw, den lila med mönster var snyggare.. ;)
*PUSS*

-Angi

2007-03-04 @ 10:18:25
URL: http://angelicajansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback