Inlägget skrivet: 2007-03-04 @ 23:50:33

Senaste sessionen med Angi publicerad

Känns som att den här sessionen blev klar på ganska kort tid. Det är skönt att känna sig färdig med saker och ting. I synnerhet när man är riktigt nöjd med resultatet.
Jag talar förstås om de senaste bilderna på
Angelica vi tog sist vi var i karlstad.
Ni kan se och läsa mer om sessionen på följande länk.

Som vanligt tänkte jag visa upp delar av sessionen även här. Detta är två utav mina favoriter ur sessionen. Hoppas det smakar...


Klicka för större version

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: AnnKatrien

Bild två är ju underbar! Vilken vacker dotter jag har!!!

2007-03-05 @ 09:21:11
Postad av: Cocco

Du har ju blivit väldigt haj med kameran nu du :D Supersnyggt!
xXx / Jeanette

Postad av: Malin

Bilden till höger var ju riktigt läcker!!! :P Inte daligt du!

2007-03-17 @ 22:51:13
URL: http://malinpavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback