Inlägget skrivet: 2007-03-01 @ 11:27:20

Vissa filmer fastnar bara

Igår kväll såg jag och Angelica filmen "På andra sidan häcken". Dreamworks nya animerade mästerverk.
Det är fascinerande hur de kan få till animationerna på ett sånt träffsäkert vis.

Det finns alltid någon karaktär i deras filmer som man kan identifiera sig med eller helt enkelt bara måste älska! "På andra sidan häcken" är inget undantag såklart.

För er som inte vet vad den handlar om så kan man i en mening säga att det handlar om ett gäng vilda djur som försöker samla mat inför vintern.

Ett av djuren i filmen är Ekorren Hammy som ni ser på bilden till vänster. Han är helt underbar. Fruktansvärt snabb, inte fullt lika smart.

Min favoritscen i filmen speglar det väldigt bra. Gillade den scenen såpass att jag var tvungen att leta upp den på youtube. För att se vilken scen jag menar så ber jag er titta på denna LÄNKEN. Ungefär 5 minuter in i filmklippet kommer scenen jag pratar om. Jag säger bara "No grip no grip.... no fun..."

Till alla er filmälskare tänker jag bara säga: SE DEN!
De säger ju att ett gott skratt förlänger livet...

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Martina

Hahah jo den är rolig men inte inte överdrivet ^^. Tycker Flushed away är roligare ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback