Inlägget skrivet: 2007-05-14 @ 02:35:31

Fint besök på utställningen

Hej go vänner!

Det känns som det går allt längre mellan mina uppdateringar här på bloggen. Det är så fullt upp med annat nu att det är svårt att hinna klämma in blogginlägg. Nu mitt i natten tänkte jag dock passa på att skriva av mig lite granna.

I fredags kom Angi till gbg. Alltid lika trevligt! Faktiskt lite trevligare denna helgen då det egentligen var tänkt hon skulle varit på jobb i sthlm. Det blev dock framflyttat en vecka. Så nästa helg blir betydligt ensammare, men förhoppningsvis inte mycket sämre för det!

På lördagen så åkte jag och Angi in till gbg för att uträtta ett par ärenden. Jag skulle bland annat lämna två skivor med material för jobb jag gjort. Även hämta två stycken
krogkort som jag lyckats fjäska till mig av en vän! :)
Dessutom var vi en sväng förbi stadsbiblioteket och kollade till utställningen.
Kan informera er om att alla bilderna satt kvar och även min bild som står löst på bänken där stod kvar. ;)
Nästan lite av en besvikelse att ingen kastat sig hejdlöst över min fina bild som min gode vän Magnus tagit och nallat med sig den hem! :) Skämt och sido...
Fick iaf satt upp webbadresserna som jag hade glömt senast. Så nu finns där lite mer smygreklam också!

Tänkte visa er en bild över hur det ser ut. Den e dock tagen första dagen jag var där men jag tror Angi tog nån bild med sin mobil över hur den såg ut i lördags. Så håll era ögon på hennes blogg för fler bilder.
Såhär såg det iaf ut den 2:e maj.

Klicka för större


Det var längesen man hann plåta något på egen hand nu känner jag. Det kryper faktiskt lite i avtryckarfingret så det är på tiden det blir något inbokat! Nästa helg är ju tom med tanke på att Angi är upptagen på annat håll. Man kan ju hoppas på vackert väder så kanske man kan få med sig någon modell ut i grönskan! :)
Å andra sidan är det faktiskt inbokat en stor fototräff helgen därpå så man kanske får sitt behov stillat en smula där. Vi skall klara av en lååååång arbetsvecka först. Ja precis... arbetsvecka. Mer om det i ett anna inlägg.

Mvh Anders aka Nagadez






Kommentarer
Postad av: Martina Michal

Fy farao vad skoj Anders! Du har gjort stora STORA framsteg...(i mina ögon iaf) =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback