Inlägget skrivet: 2007-05-14 @ 02:53:10

Vagabond

vagabond

I mitt tidigare inlägg nämnde jag att jag numera jobbar en del. Har inte hunnit berätta om det på bloggen ännu heller men vid sidan av skolan jobbar jag numera som fotograf på
Vagabonds huvudkontor i Varberg. Är projektanställd för att sköta fotografering av deras höstkollektion. Verkligen jätteroligt. Världens chans för mig att få in en fot i branschen.

Som ni kanske förstår är det rätt tufft att få både skola och jobb att gå ihop men än så länge fungerar det helt ok. Kanske det även duger som förklaring till varför man inte hinner plåta så mycket på egen hand längre och än mindre uppdatera bloggen på vettiga tider! :)
Jag skall se om jag kan klämma in lite mer bloggande på schemat!

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback