Inlägget skrivet: 2007-05-23 @ 09:10:30

Ytterligare en session publicerad

Nu duggar det tätt mellan sessionerna. Ytterligare ett bidrag från mig och Angelica finns nu att beskåda på modellbilder.se. Det är det är av de sista bidrag vi publicerar på modellbilder tillsammans nu för en tid.

Tyvärr känner vi att förväntningarna på oss som enhet har blivit skyhöga och pressen att hantera detta har stundtals varit hämmande för utveckling. Så därför lägger vi uppd et material vi har kvar som är opublicerat och så väljer vi att ta en liten paus från modellbilder som enhet. Det är därför inte omöjligt att det dyker upp bilder i andra samarbeten.

Men misströsta inte för detta! För er som gillar mina och angelicas samarbeten kan jag avslöja att vi har andra projekt på gång och gör med största sannolikhet comeback på modellbilder i framtiden.

Här är hur som helst länken till galleriet jag pratar om. Kommentera det gärna.
Som krona på verket väljer jag att visa upp min egna personliga favorit från sessionen för er här i bloggen. Hoppas att ni uppskattar den på samma vis som jag gör.


Klicka för större


Mvh Anders aka Nagadez





 




Kommentarer
Postad av: Martina Michal

Tack Anders för din första kommentar =) *superglad*...hehe. Jag tycker att ni två alltid lyckas med era bilder tillsammans! Så tummen upp för den blå madame och la fotografia!

Postad av: Emelie !

Bilderna på henne är så himla nice ;)

2007-06-23 @ 11:26:18
URL: http://eminly.blogg.se
Postad av: Christel

Jag älskar dina bilder!

2007-07-24 @ 12:18:45
URL: http://christabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback