Inlägget skrivet: 2007-11-07 @ 00:31:16

Ny session på modellbilder.se

Efter en längre tids frånvaro från modellbilder.se så var det så dags att ladda upp en en ny session.
Bilderna är tagna tillsammans med modellen och tillika vännen Cilla aka Wysteriia som var på besök i Göteborg för en tid sedan.

Som jag skriver i sessionsbeskrivningen på MB så vill jag ge Cilla en eloge för hennes fina insats som visade prov på stort tålamod och en uthållighet utöver det vanliga. Att tappa känslen i armar och ben är inget för en Morabo tydligen! :)

Det finns fler bilder i serien och de kommer ni kunna se både här och i Cillas blogg framöver så håll ögonen öppna!

Sessionen på MB hittar ni på följande länk:

http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=21688


All kritik uppskattas så berätta gärna vad ni tycker.
För er nyfikna rackare visare jag även en liten preview i bloggen!


Klicka för större

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Nadja

Helt sjuka bilder måste jag säga.. men då menar jag de på ett positivt sätt! //Fotoassistenten ;-)

Postad av: maria

Helt grymt =( Jag har aldrig sett Cilla så... ful och skrämmande men ändock så grym på bild haha =)

2007-11-07 @ 14:59:11
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postad av: Emma

gillar bilderna skarpt :)

2007-11-07 @ 22:21:23
URL: http://www.yours4ever.blogg.se
Postad av: anders

ja du vet! du är bra. så är det bara! cecilia med för den delen. och TACK för nu kommer jag inte komma sova. revenge! muhahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback