Inlägget skrivet: 2007-11-07 @ 15:32:09

Sköna låtar

På vägen hem från Sthlm stannade jag till i Linköping för att hänga med på min gode vän Andreas nya klubb "Andrea with love" som skulle ha premiär den helgen.
Under eftermiddagen på lördagen då vi skulle göras oss klara för kvällens bravader så spelade Andreas väninna Tina samma låt konstant! Jag brukar fastna för låtar ganska omgående om det e något jag gillar men denna retade mig mest faktiskt. Ännu en ledsen kille som sjunger lite halvmesigt så alla tjejer blir tårögda var mina första tankar.

När jag åkte hem på söndagen kom jag dock på mig själv sitta och nynna på denna låten och ytterligare en låt jag hörde på klubbkvällen.

Faktum är att den e jävligt skön! Samt i ett tonläge som passar min, ja...inte vackra kanske men iaf, stämma. Verkar inte alltför svår på gitarr heller. Det får bli nästa projekt! :)

Låten jag pratar om är förstås Plain Whites - Hey there Delilah.



Den andra låten som fastnade i huvudet under mina dryga tre timmar hem i bilen var Shane Wards - If that's ok with you. Ja jag vet... Det är helt klart lite mycket smörvarning på mig nu...



Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback