Inlägget skrivet: 2007-09-27 @ 12:21:29

Obokad i sthlm

Hej!

Då var det bara några timmar kvar tills jag och Elin återigen rör oss uppåt i landet. Ska bli riktigt kul att träffa kompisarna där igen... Mindre kul är det dock att de fotoplaner jag hade i storstaden blivit inställda!
Inte mycket man kan göra åt det egentligen ibland blir det bara så. Tråkigt men sant!

Så nu är jag tämligen obokad under hela min vistelse i storstan!

Kommer upp ikväll någon gång. Då tänkte jag våldgästa min goda vän Jessica! Sen är det tämligen fritt fram att bjuda med mig på äventyr! :)

Så är det någon som läser detta och befinner sig i sthlm eller dess närhet mellan fredag och söndag som är sugen på att hitta på något så tveka inte på att höra av er till mig! Se schemat här nedan för mer info...

image86

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: N

Jag har redan bokat dig :)

2007-09-30 @ 13:33:34
Postad av: Anna

Nice blogg!!! :o)
Ha de! =)/ Anna

Postad av: Anne

Meh!
Hade gärna åkt till Sthlm för en plåtning med dig. Såg detta försent dock.
Men men... bättre sent än aldrig kan man tycka :)

2007-10-16 @ 13:53:32
URL: http://hynda.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback