Inlägget skrivet: 2008-04-10 @ 23:49:24

Plåta Lördag?

Med lite tur blir det fotande till helgen. Det är givetvis mycket som skall klaffa i vanlig ordning men det är bara att hålla tummarna!

Jessica skall ner till Peter i Knäred över helgen nämligen. Så det blir i sådana fall troligtvis tal om plåtning på sydligare breddgrader än vanligt. Jag har kontaktat ett par modeller som vi båda tyckte verkade riktigt intressanta. Bara hoppas på att de har tid och lust att jobba med oss!

Vad som är riktigt skoj är att man får chansen att jobba med lyxljus! Profoto is the shit!
Fan vet om jag inte skall försöka låna med mig en hem. Jag menar de har ju så många...
Då hade man ju kunnat ge sig i kast med Göteborgs utbud av modeller också.

Nåja, ni kan ju hålla tummarna för oss nu i helgen iaf!

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback