Inlägget skrivet: 2008-08-22 @ 01:24:39

I redigerartagen...

Har försökt vara lite flitig på sistone och redigerat en del bilder. På schemat har det funnits produkt- samt modellbilder.
Det kommer väl dyka upp lite mer bilder här i bloggen allt eftersom. Jag tänkte hur som helst avrunda den här natten och det här inlägget med en utav bilderna jag redigerat nu senast. Det är en bild ifrån min trip till Borlänge där jag bland annat plåtade
Cilla emot en mycket elegant fondvägg. Mua för dagen var Maria. Det var även hon som hjälpte oss sminka till de färgsprakande bilderna i Falun! So here goes...





Kommentarer
Postad av: Ann

Riktigt snyggt Anders, du har alltid lyckats få till det där lilla extra i dina porträtt :) Bakgrunden är grymt läcker.

Postad av: Fotograf Emelie Ohlsson

Sjuuuuuukt snygg bild!

2008-08-22 @ 09:01:37
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/
Postad av: Schandraaa

I like it alot! :) /Sandra

2008-08-22 @ 21:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback