Inlägget skrivet: 2008-12-17 @ 10:43:29

Jul på liseberg

Kors i taket. Jag bloggar. Det har ni inte varit bortskämda med på sistone. Ibland tappar man nog bara energin tror jag. Jag har sagt så många gånger att jag skall blogga bättre men verkar inte hålla ångan uppe så ska nog sluta säga så helt enkelt!

Hur som helst så har jag faktiskt varit på jul på liseberg i år. Bor alldeles för nära liseberg för att man skall tycka det är så speciellt att gå där tror jag. Det är en del av Göteborg som allt annat mer eller mindre. Att jag sen är en fegskit som inte åker nånting annat än radiobilarna kanske gör sitt till vad vet jag!

Men nu när
Cilla var nere på besök så blev det allt ett besök inplanerat. Cilla har redan visat ett par bilder tror jag och jag vill ju inte vara sämre så jag visar väl ett par jag med då.

Med på liseberg var även våran gemensamma vän Linda. Hon bloggar tro det eller ej inte så kan inte länka henne tyvärr. Tog en fräsig bild på henne när hon.. ja alltså... kramar en sittade prydnadsgris utanför ett av stånden men tyckte att den var lite elak att visa upp i bloggen så. Mycket söt bild dock! :)

Nåja här kommer ett smakprov av Jul på liseberg tha Nadadez way...


Slänggungan in action by night


Pariserhjulet sett från det brutalt läskiga utkikstornet


Ett av de otaliga lampbeprydda träden


Upplyst fasad som tillhör samma byggnad som Spökhuset Gasten ligger i.


Ljusfärgade träd precis utanför ingången till spökhuset gasten.



Kommentarer
Postad av: maria

Vackra bilder ! :) STod precis och tänkte på¨dig när jag fönade håret.. Fråga mig inte hur det kom sig, för jag minns inte hur jag hamnade där i min tankekedja.. Men det handlade i alla fall om att det var längesen du uppdaterade din blogg.. :)

Postad av: Martina

Mysigt =)

2008-12-17 @ 22:42:44
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback