Inlägget skrivet: 2008-02-02 @ 00:34:02

Kingsize redbull!

Innan jag styrde kosan mot Knäred så var jag tvungen att tanka. Nödvändigt ont måste jag säga. Det svider att stå å titta på den där mätaren som bara tickar och tickar. Jag tror jag skall sluta titta på den och bara lämna fram kortet i kassan sen...

Hur som helst så kände jag att jag behöver nog ha något att dricka i bilen. Det är rätt tråkig väg så nått smaskigt hade suttit fint. Jag irrade bort till kyldisken och hittade den nya redbull burken som jag hade läst om. Var ju bara tvungen att köpa en. 355 ml! Alltså mer än vad som finns i de vanliga små burkarna. Heeeeelt galet! Ni som känner mig vet ju hur jag reagerar på redbull... Anders aka Nagadez? Nja... snarare Anders adhd av redbull! =)

redbull

Klarade mig på en burk fram och tillbaka kanske jag bör tillägga som nått form av försvar!

Men visst är det galet med kingsize redbull? Anledningen till att de gjorde burkarna mindre från början verkar tydligen ha försvunnit på vägen!

Jag gnäller inte över det iofs. Den smakade lika smarrigt för det! =)

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Liza

Redbull är en favorit ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback