Inlägget skrivet: 2008-02-04 @ 20:30:53

Luktar besöksrekord...

Japp japp! Allt tyder på att ett noterat besöksrekord idag! Känns lite knepipgt då jag för inte längesen enbart hade de närmast sörjande på besök i bloggen vilket resulterade i ca 25 besöakre om dagen.

Igår slog det plötsligt till och landade på 89 unika besökare. Mycket tack vare fröken
Cilla som gulligt nog promotat mig i hennes välbesökta blogg!

besök

Rekordet som således ligger på 89 unika besökare idag ser ut att inte bli mer än en dag gammalt. Sist jag kollade var besökarantalet redan upp i 87 idag så två besök till och ett nytt rekord är ett faktum!

Tack skall ni ha för att ni tittar in här!!

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Maria

Oj hoppsan! =D Kul =) Jag vetifan hur jag ska göra för att få upp besökarantalet i min blogg haha =)

Postad av: Wysteriia

Anything for you my friend :)

2008-02-04 @ 20:47:07
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postad av: snyggtussen

jo men inte så flashigt som du kanske he he :-)
jobbar i butik med sikte på att bli butikschef :-)
så du har valt bild nu?

2008-02-04 @ 21:01:36
URL: http://www.snyggtussen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback