Inlägget skrivet: 2008-02-27 @ 11:52:34

Nya t-shirts?

Hittade en sida för en tid sedan som säljer rätt sköna t-shirts. Har på tok för lite t-shirts, eller ja kläder generellt egentligen känner jag. Blir ju inte att man lägger ner massa dyra pengar på kläder när man är mellan två jobb.

Sidan jag syftar på är
www.shirtstore.se. Jag har själv spanat in ett par tröjor jag tycker är kul.
Nu hade jag dock tänkt att be er om förslag på tröjor ni tycker skulle klä eller passa mig. Så har ni tid över så ta gärna en titt på den sidan och ge mig era förslag!

Jag har utsett två förslag att visa här i bloggen. Det första är ett jag tycker är lite skönt. Det andra är något jag tror alla andra tycker skulle passa mig....

image133
Bidrag 1: Visst bor det en liten jävul i oss alla? =)

image134
Bidrag 2: Tippar att ni som känner mig tycker denna passar? Mannen som gett bitterheten ett ansikte. =)

Så kläm nu fram era egna förslag som ni tror passar mig!

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: J

Den sista, den sista!^^

2008-02-27 @ 15:05:36
Postad av: Li

Båda två, båda två! :D

2008-03-01 @ 12:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback