Inlägget skrivet: 2008-02-02 @ 13:01:31

Skön låt

Har suttit med den bärbara datorn i knät en del på sistone. Då brukar jag sätta mig så jag ser tvn samtidigt.
Då jag har ganska begränsat med kanaler här ute (läs 4:an och 6:an) så brukar det bli mycket samma program och reklam...

6:an skall börja eller har börjat visa en ny serie som heter Painkiller Jane. Den vet jag inte ett smack om men jag vet att jag gillar låten som är med i deras reklamtrailor för serien! :)

Three Days Grace heter gruppen. Pain heter låten. Lyssna själva här nedan så ser vi om vi delar uppfattning.
Tack
Cilla för att du hjälpte mig hitta låten...



Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Wysteriia

Det var så lite så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback