Inlägget skrivet: 2008-02-04 @ 00:37:46

Superbowl

superbowl

Ett av världens största sportevenemang äger rum nu inatt.
Superbowl, finalen i den amerikanska footballsligan (NFL).

Ingen sport jag fastnat för egentligen men det är ett ganska häftigt event minst sagt. Ser att NY Giants är ett utav lagen som spelar. Konstigt nog väcker det lite gamla minnen. Vill minnas att jag hade en jacka med deras emblem på när jag var yngre. Varför vet jag inte men... Jag var en betydligt större sportfantast förr om åren!

Nattuggla som man är får man väl sitta och heja fram sitt gamla "jacklag" till seger i den 42:a superbowlfinalen.

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Wysteriia

Vem är det som förolämpar vem nu egentligen? ;P

Postad av: Jennyh

Haha ja den mössan lär väl bli fulast i backen iaf ;D vilken backe förresten?

2008-02-04 @ 01:10:39
URL: http://missjennyh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback