Inlägget skrivet: 2008-02-02 @ 01:00:50

Tuva took me for a ride...

Har försökt hålla mig inne nu när det varit så risigt väder. Idag tog jag ju dock bilen söderut som jag skrivit om här nedan. Det blåste ju fortfarande ganska rejält men jag tänkte det e väl ingen fara...

Väl framme hos Peter ser jag att Det saknas en plastkåpa på min vänstra bakdörr. Tuva den rackarn har blåst mig på en plastkåpa!! =)
Nog för att den hängde lite på dekis men e det inte lite overkill att blåsa av den? Jag menar räcker det inte med att hon skickar mig darrande som ett asplöv över motorvägen? Kändes ju som jag körde i sicksack ibland... Men fram och tillbaka kom jag iaf. Helskinnad och allt... Värre va det som sagt med min söta bil. Får ta en bild imorgon och visa er...

Taskiga Terror Tuva!!

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Soulsistah

Här ligger mer =)

http://modellbilder.se/portfolio.php?id=34442


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback