Inlägget skrivet: 2008-01-19 @ 01:35:05

Akvarium igen?

Satt en stund idag och funderade över varför jag har ett tomt akvarium ståendes här hemma? Hade fiskar och allt tidigare men kan inte komma på varför jag slutade med det. Faktiskt ganska rogivande att bara sitta och titta ibland.

Vill dock minnas att det är ett helvete att hålla efter det men att se det efteråt gjorde det alltid värt besväret.

Vad tycker ni? Är det värt besväret att starta det igen? Överväger, om tillräckligt många tycker jag skall starta det igen att slänga upp lite bilder på tänkbara arter och låta er vara med och välja!! Generöst inte sant? =)

image106
Betta Splenders även kallad Kampfisk. En av mina favoriter.


Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Wysteriia

Sälj skiten! ;)

Postad av: Magnus

Jag la nyss ner mitt efter två år igång, det tar mer tid än vad man vill ibland. Men kör du igång det testa hålla det som växtakvarium med några dvärgciklider. Dem är riktigt coola.

2008-01-20 @ 23:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback