Inlägget skrivet: 2008-01-16 @ 10:53:30

Celebert besök på Scandinavian Photo

Skall snart ge mig av till Scandinavian Photos butik i Mölndal. De skall ha ett litet jippo där idag. Det är två bekannta till mig som skall genomföra en studioplåtning på plats i butiken. Det är Michael Jönsson som skall fotografera och Annie Oliv som skall vara modell. Annie blev korad till europas vackraste kvinna för en tid sedan i Miss World tävlingen som avgjordes i Kina i år. Skall bli kul att säga hej till henne igen då hon säkerligen inte kommer vistas speciellt mycket på hemmaplan under det året hon innehar den titeln.

Co-driver för dagen bli herr Magnus Egger. Han är god vän till Annie och han tyckte vi kunde åka dit tillsammans. Med tanke på att Magnus fortfarande har mina blixtar som jag behöver till nästa vecka så tyckte jag det var en kanon idé att ta sällskap dit.

Så nu är det dags att börja göra sig i ordning. Påminn mig om att jag inte skall ta med mig plånboken sen! Det är farligt att vistas i lokaler fulla med lockade fotoutrustning! =)

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback