Inlägget skrivet: 2008-07-05 @ 00:10:47

Project Stockholm






















Nu var det sådär längesen jag uppdaterade igen. Det har hänt en del på sistone som gjort att jag inte prioriterat bloggen nämnvärt tyvärr.

Tänkte iaf passa på att berätta att jag befinner mig på fiendemark nu... Eller ja... baksidan iaf! ;)
Har fått chansen att bo i sthlm två månader i sommar så tänkte se efter det vad det är ni tycker är så bra med den här stan! =)

Jag är ju inte riktigt hemma i Stockholm känner jag så ni som läser denna blogg och kommer härifrån får hemskt gärna kontakta mig och visa mig era smultronställen. Alternativt bara hänga en dag eller hitta på nått galet! Vad vet jag!

Så tveka nu inte på att komma med förslag på aktiviteter!!

Ps. Jag är född Göteborgare, uppfostrad Göteborgare och kommer dö som Göteborgare. Den som hävdar något annat får en snigel på ögat! =) Ds.



Kommentarer
Postad av: Ann

Haha nu tycker jag allt att du är lite kantig, såååå hemsk är i Stockholm :D

Postad av: Ann

Stockholm kan vara riktigt mysigt, speciellt under sommaren. Hur kommer det sig att du är i Sthlm då?

2008-07-06 @ 10:02:16
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postad av: Galdr

Haha, vilse i storstaden? Kan inte vara lätt att komma som lantis och bara tro att allt ska flyta... :P



Skämt åsido, Stockholm är en helt okej stad, om man väljer att uppleva de bra bitarna också. :)

Dunka iväg ett pm till mig på MB om du vill hänga. :)

2008-07-09 @ 17:24:27
URL: http://fotogaldr.no-ip.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback