Inlägget skrivet: 2008-06-21 @ 21:27:26

Nagadez.com dubbelt uppdaterad

I bloggfrånvaron har jag även passat på att uppdatera mina egna portfolios.
Fotodelen på
www.nagadez.com har fått ett rejält ansiktslyft. Nya bildkategorier och bilder, nya huvudlänkar och ny info.
Layoutmässigt har det finslipats lite en del med.
På sikt hoppas jag även kunna få in ytterligare en lite lyxig uppdatering mer om det framöver.

I samma veva passade jag även på att uppdatera webbdelen också. Lite nytt innehåll och en kort och gort smartare kodad sida.

För er som inte har länkarna så är det hur som helst detta som gäller.


www.nagadez.com/photo/


www.nagadez.com/web/

Tar gärna emot kommentarer om de nya uppdateringarna. Så tveka inte på att höra av er till mig på ett eller annat vis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback