Inlägget skrivet: 2008-03-03 @ 02:01:53

Bonusbild

Det är mycket att stå i just nu så därför det blir rätt glest mellan uppdateringarna i bloggen.

På schemat idag stod bland annat att välja ut och redigera några av bilderna på
Cilla ifrån träffen i Klövsjö.
När jag satt  och gick igenom alla bilder så hittade jag mitt upp i allt denna bild.

bonus
Bonusbild på Bonus

Med till träffen i Klövsjö följde även Martinas lilla hund Bonus. Han var med precis överallt den lille rackarn. Givetvis skulle han vara med och instruera Cilla under våran plåtning. Ni ser ju själva hur han ville att Cilla skulle agera...

En liten kul detalj är att jag kom ju aldrig ihåg att Bonus heter just Bonus och inget annat. Så jag kalla honom Boris ibland. Det kändes mer rätt på nått vis. Plötsligt blev Boris Bengt, Bengt blev  Brego, Brego  Brandon, Brandon Bismarck.... Ja så höll det på under hela helgen. Jag tror inte jag överdriver om jag säger jag gav hunden minst 30 olika nya namn som alla såklart började på bokstaven B!

Hur som helst så dyker det kanske upp lite bilder på fröken Cilla i bloggen snart med. Det blir lite udda bilder minst sagt men de är jäkligt coola tycker jag. Så var på er vakt!

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Martina

Haha ja han har nog inte släppt chocken efter alla namnbyten än ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback