Inlägget skrivet: 2008-11-30 @ 18:06:31

Kalas och legobygge

Idag har familjen varit iväg på lite kalas hos en äldre halvbror till mig. De bor en bit bort så det blir oftast att vi träffas på just kalas och andra högtider.
Vi bjöds på riktigt smarrig smörgåstårta och det är ju aldrig fel!

Jag fick även chansen att plocka fram de väl bevarade legokunskaperna idag. Min halvbror har ett par tvillingsöner som är i legoåldern nu. Så som den snälla farbror jag är så har jag byggt det mesta de bett om idag. Fräckast blev väl båt/bil/flygplanet. Det var ok hos dem med ända tills de tyckte den skulle kunna fungera som ubåt med...  Tyvärr killar men där gick även mina ingenjörskunskaper i stå.

Det kanske bör tilläggas att jag hade en på axlarna och en i knät när jag byggde med. Det borde ge någon form av stilpoäng.

Dagens bravader alltså. Kalas och legobygge!



Kommentarer
Postad av: H A I D I J A K O B S S O N

gud vad fin blogg :D och fina bilder :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback