Inlägget skrivet: 2008-11-24 @ 01:30:30

Stjärnklart

Landade hemma för en liten stund sedan. Som jag nämnde tidigare så har jag ju varit ut lite på vift idag.
När jag klev ur bilen här hemma på parkeringen så upptäckte jag att det är stjärnklart inatt. Våran parkering ligger så till att det är väldigt dåligt med belysning omkring och det är exemplariskt för att kunna beskåda en bedårande stjärnhimmel.

Jag skäms inte för att säga jag är sjukt svag för vackra stjärnklara nätter. Jag kan stå och titta upp mot skyns tills jag får nackspärr och frostskador på nästippen. Kalla mig knäpp men jag tycker det är lite magiskt nästan. Inte frostskadorna då utan titta mot stjärnorna...

Egentligen hade jag velat ta en bild, men hade inte riktigt tid eller resurser för det ikväll så jag fuskade och knåpade ihop en i photoshop istället.


Inte för den kan spegla verkligheten kanske men ändå...



Kommentarer
Postad av: guzmania

Håller me dig, nästan en magiska känsla.

Postad av: › K a т т a

Fint trots att det är photoshopat :)q

2008-11-26 @ 02:12:24
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback